ניהול ושיווק מדיה חברתית

בואו ללמוד איך לעשות בעצמכם שיווק דיגיטלי שיקפיץ את הקריירה או העסק שלכם!

אודות הקורס

104 שעות לימוד אקדמיות
2 מפגשים בשבוע
בשעות ערב

רמת הקורס: למתחילים 

ממה מורכב ההכשרה?

זוהי הכשרה מקצועית בטכניקות שיווק באינטרנט ותקשורת דיגיטלית ברשתות החברתיות.
למד כיצד לבנות אסטרטגיית תקשורת ברשתות חברתיות ולהשתמש בכל הכלים והפלטפורמות כדי להשיג לקוחות או להגביר את המודעות לעסק הפרטי שלך.

המודולים העיקריים הם: אסטרטגיית שיווק - פרוייקטים בפייסבוק - אינסטגרם - לינקדין - יוטיוב - טוויטר - קמפיינים ממומנים בפייסבוק באינסטגרם ובAdwords - תכנון - סרטונים תאגידיים - תוכן שיווקי - יצירת דפי נחיתה וניוזלטר.

תוכנית*

מבוא לעולם השיווק האינטרנטי ואסטרטגיות שיווקיות
בניית לוגו + מותג ועיבוד תמונה דיגיטלית
כתיבה שיווקית קידום פרמטרים SEO  / מפתח ומילות ביטויים מחקר
פייסבוק -  ניהול פעילות אורגנית וממומנת
פייסבוק - ניהול פעילות ממומנת
ניהול פעילות ממומנת Adwords
אינסטגרם - ניהול פעילות אורגנית וממומנת
Youtube / טוויטר / לינקדאין
ניהול קשרי לקוחות ובניית אסטרטגיית שיווק
המשפך השיווקי
שיווק באימייל
תכנון אירועים און ליין
Google Analytics
Console Search
ChatGPT

*תוכנית  זו חדשה וייתכנו בה שינויים

מה תקבלו בנוסף לקורס ?

- תמיכה בהתאמה אישית שתעזור לכם לבצע את הפרויקט ואת תיק העבודות המקצועי שלכם
- פגישות פרטניות שיעזרו לכם ליצור או לעדכן את קורות החיים שלכם או להפעיל את פעילותכם כעצמאיים
- עזרה בחיפוש עבודה ו / או בהצעת התמחות 
- קשר עם קהילת הבוגרים של וובסקול שיש בה יותר מ- 600 בוגרים בישראל
- יש אפשרות להשתתף בשיעורים של קורסים הבאים כדי להתעדכן או לעדכן את התפיסות החדשות בשוק תוך 3 שנים לאחר סיום ההכשרה.

למי מיועד הקורס?

לאנשים המעוניינים להשתלב בשוק הפרסום הדיגיטלי כשכירים – בסוכנויות פרסום ודיגיטל, בארגונים וחברות אונליין.
לבעלי כל התחומים המעוניינים לפתח ולקדם את העסק בצורה עצמאית.
לאנשי שיווק ופירסום שמצריכים השתלמות בעולם השיווק הדיגיטלי כדי להתקדם בקריירה שלהם ורוצים ללמוד את הפרקטיקה של ניהול קמפיינים ממומנים וניהול קמפיין אורגני יעיל ברשתות חברתיות.
לאנשים המעוניינים לפתח מסלול של יזמות דיגיטלית ולהקים סוכנות פרסום דיגיטלית לעסקים.

דרישות ידע מוקדם

בוגרי 12 שנות לימוד.
מבחני ידע 3 יחידות באנגלית ובמתמטיקה, או מבחנים ברמה זהה.
מבחן הכרות עם עולם האינטרנט והרשתות החברתיות – הפעלה וגלישה.
ועדת קבלה.

צפייה בסילבוס

קודם כל תבררו אם התחום מתאים לכם! 

 הרשימו עכשיו לתוכנית מכינה ותבררו אם התחום מתים לכם ואם אתם מתאימים לקורס!