מנהל מדיה חברתית

בעלי ניסיון בשיווקומחפשים לשדרג אותו בטכניקות החדשות של השיווק הדיגיטלי?
מעוניינים בהסבה מקצועית במגזר מתפתח המציע מגוון מקצועות?

הורד את המדריך שלנו
מנהל מדיה חברתית

קבל את המדריך

לבנות את עתידכם בישראל

Webschool מציע לכם קורס הכשרה מסובסד ללימוד מקצוע חדש של אינטרנט: ניהול קהילה.
- 3 חודשים
- 2 מועדים שבועיים
- מקצוע מבטיח

המקצוע

מנהל מדיה חברתית הוא השגריר המייצג מותג, חברה או מוצר בציר הרשתות החברתיות.
תפקידו האסטרטגי הוא לקדם את תדמית המותג או החברה ברשת, על ידי גיבוש קהילת גולשים המתאחדים סביב אותו מוצר או מותג. בנוסף, עליו לדאוג להפצת המוצר.
לעתים מתפקד כדובר המוצר/החברה/המותג, ושומר על המוניטין המקוון ועל תדמיתו.
על מנת להוביל את משימתו, מנהל מדיה חברתית צריך להיות בעל ידע מעמיק בפלטפורמות הקהילתיות ולבצע סקירה יסודית בכל הנוגע לטכנולוגיות החדשות על מנת לזהות את התקדמותן.

תכנית לימוד ההכשרה

95 שעות אקדמיות הכוללות בין היתר:

- שימוש ברשתות החברתיות ( פייסבוק, לינקדין, טוויטר, אינסטגראם)
- ניהול וניתוח הפקת קמפיין ממומן (מודעות בתשלום)
- טכניקות לקידום אתרים אורגני (SEO) ולקידום אתרים במדיה החברתית.
- כתיבת איכותית של תוכן שיווקי המותאם למנועי חיפוש.
- ניהול ובניית מערכת דיוור אלקטרוני ושליחת ניוזלטר.
- למד על Canva ועיצוב
- ניתוח תוצאות בעזרת כלים לניתוח תנועת גולשים (Web analytics: Google Analytics, Webmaster tools, KPIׁׂׂ)
- בניית ואופטימיזצית דף נחיתה
- בנייה ויישום אסטרטגיה דיגיטלית

תוכניות הקורס כפופות לשינויים במידת הצורך*

התכונות הנדרשות

- סקרנות
- ערנות
- יצירתיות
- אוטונומיה
- רב-משימתיות
- יחסי אנוש טובים

קורס מנהל מדיה חברתית הבא

00

ימים

00

שעות

00

דקות

00

שניים



תגידו לי הכל